Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

:-)[>-]EU!!Lhotse (Jižní vrchol) 8516

Nic se neděje autorko, to jen pár horolezců si hraje na schovku a váš blog je pro ni, jak dělaný:-)

Děkujeme, že nás tu chvilku necháte spočinoutR^

V případě dotazů se, prosím, obraťte na naši tiskovou mluvčí Helén T. Koutkovou.

6 0
možnosti

Tak to jsem měla dobré tušení. (a stejný záměr)R^!EU[>-];-D

6 0
možnosti
LC

Klíííd. Do deseti let budeme všichni očipovaní a problém s hlášením bude přežitý.;-)

0 0
možnosti
JM

Celý ten návrh má jen jeden cíl: buzeraci osob, na které si zasedne státní aparát. Podle mne naši líní a neschopní úředníci, které si musím platit, nejsou schopni dohledat a aplikovat povinnosti vyplývající z návrhu tohoto zákona plošně. Jenže v případě, že po nich nedejbože budete něco právem požadovat, mohou vám znepříjemnit život.

3 0
možnosti
Foto

Já nevím, co je komu do toho, asi výzkum.

Hlásím polohu: 69

5 0
možnosti
JFB

Dnes bude zase v TV běžet Demolition Mann. Buďte dobří :-)

0 0
možnosti
LC

Se divím, že tenhle film už není, v zemích EU, dávno zakázaný.;-)

0 0
možnosti

Kdyby to nebylo k pláči, tak bych se nad vaším blogem i zasmál. Ale nějak mi to nejde. Spíš zuřím nad hovězími nápady našich mocipánů. ;-€;-€;-€

6 0
možnosti
LV

Chápu. Ale abych vám dodala jistou naději, tak na Slovensku se ministerstvo snažilo prosadit stejný zákon. Jenže lidé se hromadně stěžovali a taky si z toho dělali srandu. Zaplavili stránky ministerstva hlášeními o poloze na záchodě, v posteli, atd. Nakonec ministerstvo od toho šíleného nápadu upustilo :-)

6 0
možnosti
MF

jen další buzerace slušných občanů. Protože ti, proti kterým to má být zaměřeno (nebo to je jen zástěrka?), na tento zákon stejně budou z vysoka...

1 0
možnosti
Foto

To mi připomíná scénu z knihy Bylo nás pět, když se sejdou kamarádi v cirkusu - "...já jsem tady, pravil jsem mu, a on mi také pravil, že je tady, a tak jsme tam byli oba dva...":-)

5 0
možnosti
MK

Víte paní, každá mince má dvě strany. Na jednu stranu souhlasím s vámi, že kde jsem, tak potom nikomu nic není. Na druhou stranu potřebujte někomu něco důležitého zaslat a je jedno, zda je to stát nebo firma (např. ten, kdo vás zaměstnává, nikoliv internetový obchod). No a kam to máte zaslat, než na adresu (trvalého) bydliště, která je např. v registru obyvatel nebo u vašeho zaměstnavatele (jako tzv. trvalá). Když jsem si kupoval auto, věděl jsem, že se do 3 měsíců přestěhuji jinam (již jsem tam na černo "bydlel"), ale kolaudace nebyla hotová, tak jsem tam nemohl přihlásit k trvalému pobytu, no a po (oficiálním)přestěhování jsem musel  udělat dokladově-úřední  anabázi a všude pozměnit adresu. Další věc je ta doručovací fikce, dostanete "úřední" dopis, na poště si ho z různých důvodů nevyzvednete, no a 10tý den se bere jako datum doručení (byť na vyzvednutí bývá obvykle 15 dnů) a běžej vám všechny lhůty. To, že jste třeba v nemocnici nebo dlouhodobě v cizině, to už (obvykle) nikoho nezajímá. Tedy nic není černobílé jak se na první pohled může zdát,  a občas také úřední šiml řechtá oprávněně, i když se to nezdá.

1 3
možnosti
Foto

A co jste tou fikcí doručení chtěl říct? Že se novým zákonem něco změní? Budete mít trvalé bydliště a odjedete na měsíc pryč a přijde vám soudní obsílka. A budete v háji úplně stejně jako dnes. Když s kýmkoliv uzavírám nějaký vztah(obchodní, pracovní ....) uvedu své skutečné bydliště, kde mně druhá strana zastihne. Jak do toho zasáhne nový zákon? Budu -li chtít někoho podvést, uvedu falešnou adresu a oproti dnešku se nic nezmění. Jediné co se změní bude ten dohled státu nad vaším pohybem. Uděláte si na půl roku prázdniny a vyrazíte na cesty. A doma vás bude čekat obsílka s informací, že bylo zahájeno správní řízení o udělení pokuty za nesplnění oznamovací povinnosti neboť na v registru uvedené adrese jste se prokazatelně několik měsíců nezdržoval. A nechytří zase jásají jak je stát ochraňuje.

4 0
možnosti
  • Počet článků 128
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9756x
Mým největším koníčkem je čtení knih a k mým nejoblíbenějším autorům patří George Orwell, Stefan Zweig, Jaroslav Havlíček, Stephen King, Agatha Christie, Simona Monyová, Alfred Hitchcock nebo Henry Slesar. ,,To, co vidíš, nemusí být nutně to, co se děje" ,,Jednej tak, abys byl šťastný, ne aby ses šťastným jen zdál."

Email: stoparka@email.cz

Seznam rubrik