Lea Vojtekova

Rozloučení s iDnes

29. 10. 2015 15:52:00
Díky všem, ale odcházím na svůj vlastní blog. Aby mě někdo šikanoval kvůli nadpisu a tomu, že si dovolím oponovat editorovi MF DNES, to vážně nemám zapotřebí. Čekám, že i tento blog stáhnou do soukromých, ale rozloučit se musím.

V posledním článku (staženém do skoukromých), jsem si dovolila oponovat editorovi MF DNES, který obhajoval islám. Tušila jsem, že se to redakci nebude líbit, prostě "demokracie" jak má být. Proto mě stáhli do soukromých blogů. Prý propaguji nacismus :D

Přitom já jsem naprosto proti nacismu, naopak nacismus, stejně tak islám velice kritizuji. Bohužel to nestačí. Kdo si dovolí oponovat "velevážené elitě", ten prostě končí. Jistí lidé mi psali: ,,Leo vydrž, to je jenom slabá chvilka".

To není o výhře/prohře. Mně se zhnusila celá redakce iDnes. Prostě oni čekali na nějakou mou slabost. Ten nadpis slabostí nebyl, jelikož jsem jej hned vysvětlila v článku. Ale oni mě obvinili, že prý šířím nacismus!!! No já mám dost. Tohle je hnus, naprostý hnus a v tom hnusu se budou moci poplácávat po zádech Polický s Marečkem a s celou redakcí iDnes. Až jim pak nějaký islamista uřízne hlavu nebo znásilní někoho blízkého.

Ale nebudu přesvědčovat neomarxisty, bude stačit, až jim poklesne čtenost. Nejlepší by bylo, kdyby tento propagandistický plátek bojkotovalo co nejvíce bloggerů. Sbohem, mějte se tady fajn a navzájem se tady cenzurujte, šikanujte a omezujte. Hlavně v zájmu islámu.

............................................................................................................................................

Vyjádření redakce: Autorku jsme vyzvali k úpravě titulku "Míra nenávisti mě překvapila", říká neonácek o reakcích na výuku nacismu. Po změně nadpisu autorkou byl článek vrácen na homepage. Text vzkazu autorce i s vysvětlením si můžete přečíst níže. S článkem editora MF DNES náš zásah neměl žádnou souvislost.

Dobrý den,

nadpis Vašeho článku odporuje bodu Kodexu blogera, konkrétně bodu: Bloger nesmí propagovat ani vyjadřovat rasovou, národnostní, náboženskou ani jinou nesnášenlivost vůči jednotlivcům či skupinám osob, obzvlášť pak vůči menšinám.
,Míra nenávisti mě překvapila", říká neonácek o reakcích na výuku nacismu.
Nacismus je ideologie, jejíž propagace je zakázána právním řádem ČR. Oproti tomu vyznávat jakékoliv náboženství včetně islámu je zaručeno Listinou základních práv a svobod. Nejsou tudíž podle našeho práva souměřitelné, a Vaši metaforu proto považujeme za nepřípustnou.
Váš článek odstranili z titulní strany a vidět ho můžete pouze na svém osobním blogu. V případě, že titulek opravíte, opět ho na hlavní stranu vrátíme.

admin

Autor: Lea Vojtekova | karma: 40.84 | přečteno: 4864 ×
Poslední články autora