Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AF

paní Vojteková, jako někdo, kdo žije v Německu vám mohu říci, že píšete neuvěřitelné nesmysly a hlouposti. Jako obvykle mimochodem.

4 2
možnosti
PBR

Dobrý den, nemám důvod Vám nevěřit. Ale. Před třemi čtyřmi měsíci nám tu psala jedna kolegyně žijící v Itálii jak je tam vše v pohodě a jakým přínosem pro celou Itálii imigranti jsou a jak jsou všichni happy.. Dlouho jsem od ní nic nečetl.. Není se co divit, že? Já jen abyste na tom za pár týdnů nebyla podobně. Já sice v Německu nežiji, ale s Němci skoro každý den hovořím zde v Praze. Z toho co mi říkají mi bohužel vychází, že budete velmi brzy překvapená.. Hezký den ;-)

3 3
možnosti
DG

D24a48v33i77d 56G76a98j45d82a

14. 9. 2015 15:36

Omylem jsem dal - ,ale myslím si,že máte pravdu.

0 0
možnosti
DG

D93a63v47i36d 72G48a60j56d75a

14. 9. 2015 15:18

Nemohu soudit jak moc se autorka odklání od pravdy,ale musím říct,že jsem byl po dlouhé době v Německém hlavním městě a to na podzim minulého roku.A jen tato letmá zkušenost mne dost překvapila.Přímo v centru města vznikají lokality,kde se pohybují v drtivé většině lidé snědé pleti a to nemyslím rasisticky,jen si netroufnu říct,jaké jsou národnosti.Volně se pohybují po silnicích bez respektu k dopravním předpisům,blokují auta a na nevoli řidičů reagují konfrontačně.Ano to jediné k tomu mohu napsat.Ale i tak z toho vznikl u mne pocit,že něco tam není v pořádku.Při odjezdu z města jsem se doslova ztratil pro vzniklé objížďky z důvodu jakýchsi etnických demonstrací a proti nim zase radikálové.Takže policisté uzavírali spoustu spojnic.Jistě,asi se jedná o náhodu,ale byl jsem překvapen tím,jak špatně se zvládá bezpečnost (silniční a měl jsem dojem,že i ta z oblasti násilí).Přesně na toto jsem si vzpomněl,když jsem četl o vstřícné imigrační politice Německa a upřímně se  podivil,že Němci mají pocit,že vše zvládnou.Asi jsem opravdu xenofobní,ale cítil jsem v tom městě napětí.

3 0
možnosti
  • Počet článků 128
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9756x
Mým největším koníčkem je čtení knih a k mým nejoblíbenějším autorům patří George Orwell, Stefan Zweig, Jaroslav Havlíček, Stephen King, Agatha Christie, Simona Monyová, Alfred Hitchcock nebo Henry Slesar. ,,To, co vidíš, nemusí být nutně to, co se děje" ,,Jednej tak, abys byl šťastný, ne aby ses šťastným jen zdál."

Email: stoparka@email.cz

Seznam rubrik