Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

jednoduchy navod, jak se zbavit toho, co vam tolik prekazi a co vas rozciluje: CNN a podobne

4 7
možnosti
Foto

Jenže CNN si nemusím povinně platit ze svých daní. A hlavně mi vadí ta zaujatost, když si vzpomenu, jak se moderátorka chovala k zastáncům islámu ve studiu... to byla samý úsměv, neskákala do řeči, nechovala se arogantně jako teď.

65 0
možnosti
MK

Naštěstí CT jde několik let mimo mne. Ale živě si to dokáží představit

13 0
možnosti
FF

Paní Leo, o jaké moderátorce, prosím, píšete? Včerejší díl Hyde parku jsem viděl od začátku do konce a za celou dobu jeho vysílání jsem v něm žádnou moderátorku nezahlédl. Jedinými jeho protagonisty byli pan Konvička a čerstvá konvertitka k islámu, jakási paní Kroužková...

F.F.

116 1
možnosti
LG

Shlédla jsem to a přijde mi to ještě celkem v pohodě. Ano, radaktorka byla evidentně zaujatá a neinformovaná, ale to se jí taky několikrát pěkně vymstilo, takže myslím, že nakonec dosáhla opačného efektu, než zamýšlela. Chvílema to byla až sranda :-).

Docent Konvička to opravdu ustál výborně, sama jsem na něj neměla dobrý názor pro řadu jeho dřívějších výroků, ale teď mě velmi příjemně překvapil. (I díky paní redaktorce :-) ).

Promiňte mi nevyžádanou radu, ale myslím si, že pokud nechcete, paní Leo, být škatulkována jako čirá extremistka a fanatička bez obsahu a podkladů, nezbyde vám, než si udržovat odstup a nadhled. A znát ta fakta. A nechat vychladnout emoce, než začnete něco psát. ;-) Jinak se může stát, že dobrým myšlenkám budete dělat medvědí službu...

9 17
možnosti
JJ

Jaká fakta neuvedla paní Vojteková správně?

34 0
možnosti
Foto

J75a93n 78P60e74c97h49a

29. 1. 2015 1:06

Omlouvám se, že se opakuji, ale těch blogů k tomuto tématiu je dnes víc. Shlédl jsem Hyde Park s Konvičkou na netu. Docent Konvička to ustál na jedničku, byl erudovaný jako vždy. Paní Kroužková je buď hloupá nebo navedená, ale tipuju spíš, že je úplně hloupá a pitomá. Nebyla vůbec připravená a několikrát ji Konvička nachytal na švestkách. Sama neznala fakta a přtom je po Konvičkovi neustále vyžadovala. Divák si udělá obrázek sám. Konvička byl kultivovavý, ale stál si tvrdě za svým. Držím mu palce a podporuju ho v jeho snažení, které zatím málokdo dokáže ocenit.R^

114 0
možnosti
RM

Na základě tohoto blogu jsem si to našel, opožděně prohlédl a je to fakt otřesný. Vůbec se Konvičkovi nedivím, že na konci už odpovídal jenom stylem: Jsou to čtyři otázky odpovídám Ano, Ne, Ano, Ano. Já bych se na ní vybodl a odešel nejpozději v polovině.

Je to tady: http://www.ceskatelevize.cz/specialy/hydepark/28.1.2015/

63 0
možnosti
JK

Výkon moderátorky byl sice otřesný, ale něco podobného předvedl i docent Konvička. Čekal jsem, že jako šéf této iniciativy bude o problematice vědět víc. Často prezentoval jen dohady, tvrzení jednotlivců. Málo fakticky podložených myšlenek. Spíš demagogie, jako autorka tohoto blogu a mnozí jiní.;-D

Něco pro vás autorko k úvaze. Opravdu si myslíte, že když z Evropy vyženeme muslimy, situace se zlepší? Islámští fanatici, kteří oficiálně nedají svoji víru najevo, budou dále v klidu připravovat a realizovat teroristické útoky. To přeci není o víře, ale o lidech. Jak chcete někomu prokazovat že je nebo není muslim? Opět "lidové" komise, které to rozhodnou? To už tady započala francouzská revoluce a nacisti a komunisti to dotáhli skoro až ke "konečnému řešení". Je to pořád dokola, víte?

7 65
možnosti
Foto

Jaký odsun? O čem to mluvíte? Když se tento problém bude včas řešit, tak k žádným nehezkým koncům nemusí dojít. Ale chce to méně zaslepenosti...

62 1
možnosti
MO

Souhlas sčlánkem. ta Kroužková byla naprosto trapná...

46 0
možnosti
  • Počet článků 128
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9756x
Mým největším koníčkem je čtení knih a k mým nejoblíbenějším autorům patří George Orwell, Stefan Zweig, Jaroslav Havlíček, Stephen King, Agatha Christie, Simona Monyová, Alfred Hitchcock nebo Henry Slesar. ,,To, co vidíš, nemusí být nutně to, co se děje" ,,Jednej tak, abys byl šťastný, ne aby ses šťastným jen zdál."

Email: stoparka@email.cz

Seznam rubrik