Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB

Asi mě nebudete mít ráda, paní Vojteková, ale demagogická a monotématická autorka jako vy tu chybět nebude. Takových tu i tak zůstane přehršel.

Tak ať se daří. :-)

7 5
možnosti
LN

Asi mě nebudete mít rád, pane Václave Beneši Třebíízských, ale demagogických tro(t)lů jako vy tu - i po odchodu autorky - i tak zůstane přehršel.

Tak ať se daří. :-)

P.S.: za pseudonym se umí schovat kdejaký osel.....:-P

6 0
možnosti
VR

Hooodně rychle přilezete zpět....

2 1
možnosti
Foto

admin je takový hrdina, že ani nemá jméno, aby se podepsal...

5 0
možnosti
LN

...to je normálka...úďo....;-)

1 0
možnosti
LN

..redakce tradičně lže....článek byl..a je.... dobrou reakcí na jiný...

http://hradec.idnes.cz/ucitelku-prekvapily-reakce-na-vyuku-islamu-ve-skole-fy8-/hradec-zpravy.aspx?c=A151029_2201621_hradec-zpravy_the   a a hlavně na sloupek vedle toho článku....

...a vaši reakci plně chápu....

...bohužel redakce blogu je již dlouhodobě nikábům, burkám a vůbec hlavohadronošům poněkud dosti nakloněna....

3 1
možnosti
MS

Tak nevím, možná jsem natvrdlý, ale na titulku ""Míra nenávisti mě překvapila", říká neonácek o reakcích na výuku nacismu" nevidím žádnou propagaci nacismu (článek jsem nečetl). Ten titulek spíše dokazuje, že lidé reagují na výuku nacismu negativně. Vysvětlí mi to někdo ? 8-o

1 0
možnosti
LN

..myslím že vůbec nejde o slůvko "nacismus"...nebo "nácek"..jde spíše o to že autorka šlápla...tím že parafrázovala jiný titulek...kde se vyskytlo slůvko "islám"...někomu v redakci na kuří oko....

...odkaz na ten původní je o něco výše....

1 0
možnosti
LN

..před časem jsem tady s tím taky "praštil"....a zase vrátil.....rozumím vám....ale také ve shodě s mnoha doporučeními zdola říkám...nechte vychladnout hlavu.....

3 0
možnosti
MK

Psát "podle nějakých pravidel"....slyšíte se?

0 0
možnosti
PBR

Já sám vím moc dobře, jaké to je když prdnou nervy a vztek zatemní rozum. O já to před rokem zapíchl a chtěl jsem nechat psaní ve veřejné sféře. Ale pak jsem přišel na to, že jsem tím potrestal jen sám sebe, že už se mé články nedostanou ke čtenářům, kteří je někdy rádi a jindy s kritikou četli..

Proč Vám to píši? Protože ráno moudřejší večera.. Tím, že zde přestanete psát se jen Vy sama připravíte o možnost publikovat pro hromadu čtenářů. Neberte teď má slova zle, ale na |Váš soukromý blog budou chodit ve větším počtu lidé jen chvilku. A po měsíci, dvou, si uvědomíte, že byste ráda chtěla psát tak, aby Vás zase četla spousta lidí. Už jen proto, že Vás to baví a máte lidem co říct.

Takže moje rada? Smažte tento článek a až vychladnete, budete se na to celé dívat jinak, věřte mi.. R^

1 1
možnosti
LV

Podívejte se, já jsem naprosto chladná, alespoň teď. Ze mě mělo iDnes za každý článek minimálne 2000 sdílení. Minimálně. Ale bylo to mnohem více. Říkala jsem si, OK, budu jim dělat reklamu, dokud mě tady nechají psát. Ale aby mě šikanovali za titulek, tak to tedy ne. Chci si psát, jak chci já, ne podle nějakého kodexu.

3 0
možnosti
LV

Jenže já jsem publikovala v rámci jejich pravidel. Dobře, prý můj titulek nebyl podle jejich gusta (byla to ironie, což se vysvětlovalo i v článku). Ale aby pak ten článek zveřejnili až když bude úplně na druhé straně (tedy mimo dosah). Tomu se říká manipulace a šikana. Jinak všimněte si, že nevrátili zpět ani rubriku "Zaujalo Vás", i když to slibovali...

10 0
možnosti
LV

L48i17b12o36r 55V72a76n51ě55k

29. 10. 2015 16:26

Jak píši - sami jsou možná vystaveni šikaně vládou (agentura pro začleňování ) zčásti placené a zcela organizované "Hate Free Culture".

Nebo možná její nadnárodní obdoby "No Hate Speech".

1 0
možnosti
RM

R67o94m46a25n 37M45á51c57a

29. 10. 2015 16:15

Leo, je potreba si uvedomit, ze publikujete v prostredi iDnes... plati tu tedy jejich pravidla... pokud to bude Vase prostredi, muzete v nem publikovat, jak chcete... samozrejme v souladu s odpovidajici legislativou... 

mluvite o tom, ze kdyz nekdo prijde do nasi zeme, tak musi dodrzovat nase zakony a pravidla... stejne tak jste prisla do prostredi idnes, tak je potreba dodrzovat jejich pravidla... 

a pokud by nejak redakce islam propagovala apod., jak pisete ve svem zjevne v afektu psanem clanku, verte tomu, ze jiz tady davno Vy, M. Konvicka, T. Okamura a rada dalsich blogeru neni...

7 1
možnosti
MK

...i to co píšete je ale smutné..

1 1
možnosti
  • Počet článků 128
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9756x
Mým největším koníčkem je čtení knih a k mým nejoblíbenějším autorům patří George Orwell, Stefan Zweig, Jaroslav Havlíček, Stephen King, Agatha Christie, Simona Monyová, Alfred Hitchcock nebo Henry Slesar. ,,To, co vidíš, nemusí být nutně to, co se děje" ,,Jednej tak, abys byl šťastný, ne aby ses šťastným jen zdál."

Email: stoparka@email.cz

Seznam rubrik