Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

V naší společnosti je cca 5% romů, v našich věznicích je cca 75% vězňu romů. Dost velký nepoměr - celkově sice nadělají menší škodu, ale jejich škůdcovství poznal na svou kůži skoro každy!

0 0
možnosti
JK

Dá sa to povedať aj inak: "Neznášam rasizmus a černochov/cigáňov." ;-D

0 0
možnosti

Druhý odstavec je lež. V Čechách jsme tolerantní a nemáme problém s veřejnou diskuzí cikánské či jiné rasové problematiky. Nelze soudit podle pár hlupáků, kteří se chovají, jako by byli v USA.

Čtvrtý odstavec. Rasisté mají ke konstruktivnímu dialogu stejný odpor jako lidé, o kterých Vy píšete. Tyhle dvě skupiny si nemají co vyčítat.

0 0
možnosti
VT

Jste si jist, že tady není problém s věřejnou diskuzí ohledně rasové problematiky? Já tedy ne. Zkuste sem napsat něco ostřejšího o jiných rasách. Váš příspěvek bude smazán dříve, nežli se nejaká veřejná diskuze rozproudí.

2 0
možnosti
VD

Mně vyhrožují naši místní havlisté v Mladé Boleslavi trestním oznámením za "šíření rasismu a nenávisti." Daného trestného činu jsem se měl dopustit na svém blogu, dostupném zde http://david.blog.idnes.cz

Dále mi jejich předseda Kurka řekl, že jsem "fašounský ..." a že pokud bude hrozit, že získám veřejnou funkci, napne všechny síly k tomu, aby se tak nestalo.

Zajímavé je, že když lidem vadil jeden z mnoha jeho počinů, naopak požadoval, že se o tom musí vést diskuse.

http://praha.idnes.cz/ridicum-vadi-piano-na-nadrazi-dj0-/praha-zpravy.aspx?c=A140726_2085332_praha-zpravy_mav

0 0
možnosti
VD

Pro úplnost, o mně naopak prohlásil, že se mnou se diskutovat nebude. Jinými slovy, pokud se cítí dost silný, jedná z pozice síly, ale pokud se dostane do úzkých, mele cosi o potřebě diskuse.

1 0
možnosti
MP

Já jsem se postupně dostala do stadia: "Myslela jsem si, že nejsem rasista, ale asi jsem...atd" nebo "Myslela jsem si, že nejsem xenofobní, ale zjistila jsem, že jsem.....".

Poznámka pro pohoršené či zděšené: Ještě jsem schopná udělat výjimku po důkladném zvážení a delším poznávání vůči konkrétní osobě.

5 0
možnosti
JH

J77a76n 88H93l35a80v46a27t76ý

18. 9. 2014 17:42

Jsem sice rasista, ale pracující a do společnosti integrovaní černí, žlutí, rudí mi nevadí.

11 0
možnosti
PH

do společnosti integrovaní mohou vadit opravdu jen rasistům ...

2 0
možnosti
Foto

Sluníčkoví lidé nejsou tolerantní k mé netoleranci.

7 0
možnosti
JO

Ani k mé netoleranci. Nedokáží tolerovat mou netoleranci krádeží a hulvátství.

0 0
možnosti
PD

Nikdo vám nezakazuje mluvit o islámu, Romech nebo třeba ženách.

Žádá se pouze, abyste nepáchali tolik oblíbené logické a argumentační fauly, například "Zevšeobecňování anekdotických zkušeností".

"Mě jednou okradl cigán, proto jsou všichni cigáni zloději."

"Moje první manželka byla kráva, proto jsou všechny ženy krávy."

"19 muslimů (z jedné miliardy celkového počtu) spáchalo útoky 9/11, proto jsou všichni muslimové teroristi."

Ruku v ruce s tím pak jde podobná věc: Selhání jednotlivců určitého druhu vidíte jako velké černé skvrny a nezapomenete okomentovat každé z nich, ale když stejná selhání páchají příslušníci vaší vlastní skupiny, tak je najednou ticho po pěšině a nikdo nic nevidí, nikdo to nekomentuje, nikdo to neodsuzuje:

"Cigán mi ukradl peněženku, ve které jsem měl 500 Kč! Svině cigánská!" - tohle uslyšíte.

"David Rath ve vedení Středočeského kraje (který má 500.000 obyvatel) sobě a svým známým zajistil skrze předražování zakázek 250.000.000 Kč (tj. 500 Kč vytažených každému občanovi z peněženky)! Svině zlodějská bílá!" - tohle nikdy neuslyšíte.

Cigán, který si přijde na extra peníze na dávkách, je zločinec a měl by být popraven, křičí Čech. A pak jde za svou účetní a říká jí: "Boženko, tu zakázku, co si objednal Franta Vopička, nebudeme dávat do účetnictví, to jde bokem, ano?" - "Jasně, pane šéf!" 

Když cigán nebo muslim lže při výslechu na policii, navrhuje Čech přísné tresty (nejméně špagát). Když politik na svého oponenta před volbami naháže lživou špínu, hodí mu Čech svůj hlas.

2 17
možnosti
Foto

Nevím, kdo to páchá. Ale když je těch případů již několik tisíc, tak lidé začnou zobecňovat. Možná ne každý vlk vás napadne, ale nebudu to riskovat. Jestliže vy chcete, to je vaše věc. Ale nenuťte do toho celou společnost. Kromě toho, kolik je případů, když Romové rasisticky mluví o "bílých hlavách" a to není shledáno jako rasistické. Proč? Z jedné strany se to může, z druhé nesmí? A nejsou všichni muslimové teroristé, jako nebyli všichni nacisté vraždící monstra. Ale právě ti radikálové udávají směr...

19 0
možnosti
Foto

Trochu ovšem ten jejich "sluníčkový" svět nechápu. Logika věcí říká, že pokud někdo dělá to, co dělá a není to správné a opakuje to a omezuje mě v mých právech, tak se musím ohradit. Tomu bych říkal logika, protože kdo dnes nerespektuje dané vztahy, co bude dělat zítra?

Vzniká snad nový druh lidí, kteří postrádají pud sebezáchovy a jdou vesele vstříc vlastní záhubě? Vypadá to jako slepá větev společenství, kterou jsou ale nakaženy nejvíce ty národy, které se vidí na nejvyšším civilizačním stupínku. Sebevražda z kalkulace? Beznaděj? Prázdno? Nevíra? Nebo přílišná víra v dobro? Oboje se v důsledcích nevylučuje. Či jen naočkovaná civilizační móda, či póza? Vypadá to na to poslední, protože kdo s nimi módně nesouhlasí, je vyčleněný a musí říkat tu kouzelnou formulku, "nejsem rasista, nejsem homofob", atd., ale .... a pak si může opatrně říci svůj názor, pokud není příliš otevřený. Pak mu ani ta kouzelná formulka nepomůže.

15 0
možnosti
Foto

Přesně, mám podobný pocit... Někdy mi to připadá, jako kdyby ti lidé trpěli nějakou poruchou. Jako když organismus zachvátí autoimunitní onemocnění.

6 0
možnosti
  • Počet článků 128
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9756x
Mým největším koníčkem je čtení knih a k mým nejoblíbenějším autorům patří George Orwell, Stefan Zweig, Jaroslav Havlíček, Stephen King, Agatha Christie, Simona Monyová, Alfred Hitchcock nebo Henry Slesar. ,,To, co vidíš, nemusí být nutně to, co se děje" ,,Jednej tak, abys byl šťastný, ne aby ses šťastným jen zdál."

Email: stoparka@email.cz

Seznam rubrik